UUENDATUD: 02.04.08 kell 08:10
Küsimus: Mis vormis ning millise täpsusega esitada marsruut korraldajatele?
Vastus: Vormil pole olulist vahet, olgu vaid üheselt arusaadav, kohanimed olemas ja kellaajad kah.
Aja täpsust arvestame võistlusel 1 minuti täpsusega, nii täpne peabki esitatav marsruut olema. Esitada võiks marsruudikava Excelis.
------------------
Küsimus: Kas Kp-s tankla tsekk peab olema võetud iga ratta kohta eraldi, või võib ka ühekorraga tankida kõikki rattaid(tangid kõik võistkonna rattad korraga hoides aega kokku)?
Vastus: Lehelt www.ironbutt.com võib lugeda mis on ironbutt. See on persoonipõhise ülesehitusega sõit. Meeskond on lisaväärtus ja põnevuse tekitamiseks võtame omavahel mõõtu. Seega:
- Kui soovite iga mees personaalselt oma sõidu sertifitseerida, siis vajab iga mees oma dokumente ehk tsekke.
- Kui ei soovi sõitu sertifitseerida, siis põhimõtteliselt piisab ühest tsekist, kuna meie võistluse hindamise aluseks on üks tsekk (parim) meeskonna kohta.
---------------------
Küsimus:Kas FP-s tehtud pildid võivad olla ka kiiver peas, või nägu peab selgelt nähtav olema?
Vastus: Võid olla kiivriga.
Fotopunkti mõte on „võidetud“ ajal plusspunkte teenida. Ehk et kui oled olnud kiirem kui planeerisid (erinevatel põhjustel on see võimalik nii ja naapidi) ja ei soovi lihtsalt istuda ja puhata, siis on võimalus keerata kõrvale ja tuua omale plusspunkte. (Nagu varem juba mainitud, need KM ei lähe 1000 miili arvestusse sisse). Igatahes, kui teenite plusse, siis soovime sellele tõestust – foto on lihtsaim. Võõras maskott välistab varasema fotoreisi J Lihtne ja kindel.
Kui soovid fotobaasi hiljem kodusel/või mittekodusel eesmärgil kasutada, siis võib-olla on omal vahvam kui kiivrit siiski pole peas, aga see on juba iga mehe enda arutleda mis ja kuidas koduses arhiivis vahvam oleks.
-------------------
Küsimus: Nagu aru saan viimane sõidugraafiku esitamis tähtaeg on 2 nädalat ennem starti, kindluse mõttes kas on võimalik panna ka ülesse konkreetne kuupäev, juhul kui on tähtis konkreetseks kuupäevaks esitamine(vältimaks segadust)?
Vastus: 2 nädalat enne starti soovime näha teie sõidugraafikut seepärast, et võimalike jamade puhul oleks veel pisut aega midagi ette võtta. Konkreetne kuupäev on ju paigas, see on 2 nädalat enne starti - seega 10:00 12.aprill 2008.
--------------------
Küsimus: Kas marsruuti koostades tuleb IGA (foto)punkti kohta kella aeg panna, või ainult kontrollpunktide kohta?
Vastus: Foto kellaaeg ei ole oluline, pildistad kui aega ja soovi on. Kontrollpunktide kellaaeg ON oluline. See on see aeg, millal Sa/Te lubate kuskil olla, ning reeglitekohane lubatud eksimus sellest ajast on +/- 1 tund.
---------------------
Küsimus: Kui palju kontrollpunkte peab olema?
Vastus: Kontrollpunktide hulk ei ole ette määratud muuga, kui;
- USA reeglite järgi max vahega 350 miili, ehk ca 500km. Ehk selle järgi pead tõestama oma olemist vähemalt 500 km sammuga ehk vähemalt (* 500 * 500 * 500 * 125 *) tärn arv kordi (5 korda min).
- AGA, sellist teedkonda Eesti-Läti territooriumil on suht võimatu leida. Nimelt loeb otsem tee, seega peavad olema kaetud kõik pöördepunktid.
N: Tallinn-Pärnu-Valga puhul EI PIISA tsekkidest Tallinn ja Valga, kuna kaardil otsem tee ei läbi Pärnut. Seega PEAB olema tõestatud ka Pärnu, hoolimata sellest et KM järgi justkui ei peaks.
Ehk teisisõnu: Pöördepunkte pole mõtet kuhjata, aga neid kuradeid tuleb ise paras hulk.
-----------------
Küsimus: Kas piisab kui kontrollpunktid võtta näiteks ainult suuremates linnades....Tallinn,Pärnu,Riia ja võibolla üks kaks veel enne Põltsamaa risti?
Vastus: Teie näite puhul: Tallinn-Pärnu-Riia sirge puhul pole Pärnut vahele vaja.Kuna otsetee läbib niigi Pärnut ja kilometraaz Riiani ei ületa 500km.
------------------
Küsimus: Võistlus toimub Eesti Vabariigi ja Läti Vabariigi territooriumil. Võistkonna marsruut peab kulgema mõlema riigi territooriumil. Kas see tähendab, et Leedus ei tohi võtta ühte punkti KP-ks vaid kogu sõit peab jääma Eesti-Läti piiresse?
Vastus: Õigus - võistlus toimub Eesti-Läti territooriumil, ehk siis kõik KPd peavad olema kas Eestis või Lätis.
Thursday, March 27, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
Tere. Millise kaardi alusel ,või meetodiga korraldajad kohtade vahemaid arvutavad? Hea oleks teada kuna siis teaks täpsemini oma kaarti koostada arusaamatuste vältimiseks.
Tere.
Sobib näiteks autoroute ja viamichelin, kriteeriumiks ikka lühim/lühem tee.
Eelnev kommentaar on õige, Juhol olid lihtsalt väiksed IT-tehnilised probleemid, seetõttu Anonymous :)
Post a Comment