Wednesday, February 20, 2008

IB Rally 2008 reeglid

Põhimõtted

  1. Peamine on läbida vähemalt 1000 miili vähem kui 24tunni jooksul. Võistkonna, kelle distantsi läbimise aeg ei mahu 24h sisse, tulemus tühistatakse.

  2. Teisena arvestatakse distantsi läbimise täpsust – ühegi kontrollpunkti (KP) tegeliku läbimise aeg ei tohi erineda võistkonna poolt etteantust rohkem kui 60minuti võrra. Selle reegli vastu eksimisel antakse võistkonnale karistuspunkte.

  3. Kolmandana arvestatakse erinevate fotopunktide (FP) läbimist, mille eest antakse võistkonnale boonuspunkte

  4. Boonuspunktid ja karistuspunktid summeeritakse.

  5. Võidab võistkond, kes on kogunud suurima punktisumma.

  6. Kui kahel võistkonnal on kogutud võrdne punktisumma, arvestatakse paremuse selgitamisel kontrollpunktide läbimise täpsust.

  7. Ajaarvestuse peetakse täpsusega 1 minut.


Reeglid.

  1. Kehtivad Iron Butt Associationi kehtestatud Saddlesore 1000 sõidu reeglid, millele lisaks kehtivad võistlusarvestuse pidamiseks täiendavad allpooltoodud reeglid.

  2. Võistlus toimub Eesti Vabariigi ja Läti Vabariigi territooriumil. Võistkonna marsruut peab kulgema mõlema riigi territooriumil.

  3. Võistlus toimib mootorratastel. Sõiduk peab vastama võistluse toimumise ajal kehtivatele LE L-kategooria mootorsõiduki nõuetele ning omama kogu vajalikku dokumentatsiooni.

  4. Võistkonna suurus on minimaalselt kaks sõitjat. Tulemuse arvesseminekuks peavad võistluse lõpetama vähemalt 50% võistkonna liikmetest.

  5. Võistkonnal peab olema maskott. Maskott peab mahtuma pooleliitrisesse õlleklaasi, olema eksimatult tuvastatav 20m kauguselt ja ei tohi olla laua pealt maha pillates purunev (olles eelnevalt õlleklaasi seest välja võetud). Maskott ei tohi olla ohtlik ega ebameeldiv endale ega teistele. Maskotiks ei sobi näiteks käsigranaat, lehmakook, hamburger, nööpnõel jne.

  6. Marsruudi pikkus on vähemalt 1000 miili (1609km), mille läbimiseks tohib kulutada maksimaalselt 24h.

  7. Marsruudi läbimine tõestatakse kõikides teekonna pöördepunktides (KP) tankla bensiinitšekkidega. Stardi, KP-de ja finiši vaheliste kauguste summa peab olema vähemalt 1000 miili.

  8. Iga võistkond esitab oma marsruudi korraldajale hiljemalt kaks nädalat enne starti

  9. KP-d tuleb läbida mitte varem kui üks tund ja mitte hiljem kui üks tund peale võistkonna poolt marsruudikirjelduses etteantud kontrollaega. Jõudes varem või jäädes etteantud kontrollajast hiljemaks rohkem kui üks tund, saab võistkond iga eksitud minuti kohta 60 trahvipunkti, mis lahutatakse kogutud boonuspunktidest.

  10. Boonuspunkte saab koguda, külastades korraldajate poolt valitud FP-sid. Tõenduseks tuleb esitada pilt kogu meeskonnast (v.a. fotograaf) ja kaasasolevast maskotist nimetatud objekti taustal.

  11. Kogu distantsi jooksul on fotograafiks üks ja sama võistleja. Fotograafi võib vahetada vaid antud sõitja katkestamise korral. Fotograafi võib vahetada vaid üks kord.

  12. Korraldaja avaldab stardi- ja finišikoha ning FP-de asukohad hiljemalt üks kuu enne võistluse starti.

  13. Võistluse stardi- ja finišipaik asuvad ühes ja samas kohas.

  14. Kogunemine starti algab reede õhtul sobivas asukohas olevas puhkemajas, kämpingus või hotellis.

  15. Start toimub ühisstardina laupäeva hommikul kokkulepitud kellaajal.

  16. Kõikide võistluse käigus tekkida võivate ja käesolevas juhendis käsitlemata jäänud küsimuste osas teeb otsuse võistluse žürii, lähtudes kainest mõistusest. Žürii otsus on lõplik ja edasikaebamisele ei kuulu.


Punktiarvestus
  1. Iga KP läbimise kontrollajast üle 60 minuti eksitud lisaminut annab 60 trahvipunkti (NÄIDE – võistkonna poolt ette antud kellaaeg KP läbimiseks 13.30. Jõudes 14.15 (+45min), trahvipunkte ei saa. Jõudes 14.40 (+70min), lisatakse võistkonnale (70min-60min)x60=600 karistuspunkti). Finišisse rohkem kui 60 minutit varem jõudnud võistkond trahvipunkte ei saa.

  2. Boonuspunktide väärtuse arvutamise aluseks on võistluse korraldaja avaldatud FP-de väärtuste tabel.


No comments: